Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014

Σκληρή απάντηση Ψινάκη στην Παπαρήγα!


Με σκληρή γλώσσα απάντησε ο Ηλίας Ψινάκης στην Αλέκα Παπαρήγα. Η πρώην γ.γ  του ΚΚΕ που ανήκει πλέον στη «δικαιοδοσία» του , αφού διαθέτει μια μικρή κατοικία στη Νέα Μάκρη , τάριξε στον κ.  Ψινάκη, λέγοντας: 

«Όπως λέει και ο δήμαρχός μας, του Μαραθώνα, θα μας φέρει τους ευηπόληπτους πλούσιους εκεί που δεν έχουμε ούτε αποχέτευση. Θα μας φτιάξει μαρίνες, εκεί που έρχεται κάθε λίγο ο "αχόρταγος" και παίρνει τα κατοστάρικα, αυτό είναι ο πολιτισμός»! 

Ο Ηλίας Ψινάκης δήλωσε αποκλειστικά βέβαια στο Πάμε Λουκέτο live: 

"Σέβομαι τον κάθε δημότη μου. Μα, τι είπε όμως η γλυκιά μου η Αλέκα; Σούγκαρ! Δεν θέλω να αναφερθώ στις δηλώσεις σου , μωρό μου. Ένα όμως θα σου το πω. Να μη ξαναφορέςεις αγάπη μου, αυτά τα Ζάρα Μάρα και το κακό συναπάντημα που φοράς. Αυτά στον Περισσό κούκλα μου.. Ακου " Περισσός" ... Πώς είπα τέτοια λέξη; ".

Και συνέχισε στο ίδιο ύφος: 

" Εδώ είναι Μαραθώνας , αγάπη μου. Θάρθουν οι πολυεκατομμυριούχοι  και θα δουν τα  τσίτια  σου ; Όπως  είπα και στους άλλους  κατοίκους να πλένεσαι κι εσύ  μωρό μου, καθαρά ρούχα και μετά κυκλοφόρησε στους δρόμους της πόλης μας. Αλλιώς θα σας ρίξω όλους μέσα στη λίμνη του Μαραθώνα να πλυθείτε, μωρά μου. Σούγκαρ. Εντάξει τρελές όλοι; ".