Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Ανευλαβής : Μάκη, άντε και γ...σου! Τριανταφυλλόπουλος: Πάω!

ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟΣ  ΠΛΑΚΩΜΟΣ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ!

Μοναδικές  σκηνές κοντά στα μεσάνυχτα της Δευτέρας  στη "Ζούγκλα" του Μάκη Τριανταφυλλλοπουλου, ανάμεσα στον οικοδεσπότη και το γνωστό καλεσμένο του, γιατρό - καθηγητή Ελευθέριο Ανευλαβή, με τον οποίο πλακώθηκαν άγρια .

Επιτέλους... γελάσαμε μετά από  μια τόσο δύσκολη μέρα με τον Γιώργο Παπανδρέου και την τραγωδία του ανασχηματισμού και της κοινοβουλευτικής ομάδας.

Ο καβγάς των δύο κατά τα άλλα... φίλων , κατατάσσεται στους συλλεκτικούς διαχρονικά  της ελληνικής τηλεόρασης και ξεκίνησε όταν ο Μάκης πήγε σε  διάλειμμα , ενώ μιλούσε ο γιατρός .

Μετά τις διαφημίσεις, ακολούθησε ο διάλογος,  όλα τα λεφτά. Θαυμάστε!

ΜΑΚΗΣ
Κάθε φορά που έχουμε  εκπομπή, πιστέψτε με υπάρχει μεγάλη δυσκολία, να αποφασίσεις τι θα δείξεις, τι θα αφήσεις, σε ποιον θα δώσεις το λόγο..

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ
Τον έχω εγώ το λόγο τώρα,  πριν από το διάλειμμα!

ΜΑΚΗΣ
Δεν σας τον δίνω τώρα!

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ
Τον έχω εγώ το λόγο πριν το διάλειμμα , σας είπα !

ΜΑΚΗΣ
Δεν σας τον δίνω είπα!

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ
Θα φύγω δεν αστειεύομαι!

ΜΑΚΗΣ
Μην με απειλείτε!

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ!
Απειλώ!

ΜΑΚΗΣ
Ούτε εγώ αστειεύομαι.. Εγώ , από φίλους τσαμπουκάδες  δεν δέχομαι!

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ
Εγώ είμαι τσαμπουκάς φίλος !

ΜΑΚΗΣ
Οπότε αν είσαι τσαμπουκάς, εγώ είμαι πιο τσαμπουκάς , σηκώνεσαι και φεύγεις!

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ- ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ
Να πας να γαμηθείς κι εσύ και ο τσαμπουκάς σου!

ΦΩΝΈΣ Ο ΕΝΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ. ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΦΩΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΛ: " ΩΩΩΩΩ"

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ
Εγώ δεν σου χρωστάω!

ΜΑΚΗΣ
Κάτσε ένα λεπτό τώρα, γίνεσαι απαράδεκτος

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ
Δηλαδή τώρα τι μου λες. Απαράδεκτος είμαι και το ξέρεις!

ΜΑΚΗΣ
Λοιπόν,  λυπάμαι τέλειωσε η παρέα μας, εντάξει;;

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ
Ωραία, και άντε και πηδήξου Μάκη κι εσύ και η παρέα σου!

ΜΑΚΗΣ
Και πάω και πηδιέμαι άνετα!

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ
Καλά κάνεις!

ΜΑΚΗΣ
Εντάξει; Μα δεν μπορεί να συμπεριφέρεσαι έτσι!

ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ
Μα, με συγχωρείς  δεν θα μου κάνεις ό, τι γουστάρεις!
\
ΜΑΚΗΣ
Πάω και πηδιέμαι, άντε στο καλό!

ΑΠΟΧΩΡΕΙ Ο ΑΝΕΥΛΑΒΗΣ

ΠΑΠΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ

Παναγιά μου σώσε,  δεν γίνονται αυτά!!!


ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ
9 ατάκες για την αντιπροεδρία Βενιζέλου και Πάγκαλου