Συμφωνούμε σήμερα για 118η φορά με τους θεσμούς.

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

"Του ΔΝΤ ανήμερα" οι εκλογές, είπε στη διακαναλική ο πρωθυπουργός -"Χρεωκοπία ή χρεωκοπία" το δίλημμα

- Η ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ ΤΟΥ PAMELOUKETO


Στις 11. 10 τελείωσε η διακαναλική. Το http://pamelouketo.blogspot.com/  σας μεταδίδει τώρα τη δική  τη διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργό.

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Κυρίες και κύριοι καλησπέρα σας. Η ώρα είναι 9.08 λεπτά και σας μιλάμε από το στούντιο του Μεγάρου Μαξίμου live. Βλέπετε και το ωραίο μας στούντιο. Το τραπέζι σε σχήμα Ταυ, να μας θυμίζει το Δέλτα Νι Ταυ. Με ξύλο καρυδιάς και λάκα το τραπέζι, μόνο η κάσα του μακαρίτη λείπει πάνω του. Το στούντιο...
 τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Θα το δώσουμε και σε εξωτερικές παραγωγές να  γυρίζονται και τσόντες, να...  πληρώνουμε το χρέος.  Αγαπητοί τηλεθεατές  θα παρακολουθήστε  αμέσως τώρα τη διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού, τον οποίο και καλωσορίζουμε. Καλησπέρα σας κύριε πρωθυπουργέ

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Καλησπέρα σας και ευχαριστώ για την πρόσκλησή μου.

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Δεν κάνει τίποτα. Θα σας χιλιοπαρακαλέσουμε
 να μας κάνετε μια εισαγωγή. Σας χιλιοπαρακαλώ προσωπικά. Και σας παρακαλώ αν θέλετε να διαβάσετε την εισαγωγή σας από τις σημειώσεις σας.

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Θα μπω αμέσως στο θέμα. Σωθήκαμε από την χρεωκοπία, αλλά κινδυνεύουμε από την χρεωκοπία. Γλιτώσαμε από τον αφανισμό των καταθέσεων.  Ο συναγερμός δεν έχει λήξει. Από Δευτέρα θα βάλω τις σειρήνες να χτυπάνε 24 ώρες. Υπάρχει ένα φως στο τούνελ αλλά είναι των διασωστών.

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ Να καλησπερίσουμε και τους δημοσιογράφους που θα υποβάλλω τις ερωτήσεις τους. Καλησπέρα σας.

ΌΛΓΑ ΤΡΕΜΗ, ΜΑΡΙΑ ΧΟΥΚΛΗ, ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΛΙΑΤΣΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΙΤΕΡ ,ΣΙΑ ΚΟΣΙΩΝΗ, ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ : Καλησπέρα σας!

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Σας καλωσορίζω, αλλά δεν θα διστάσω να σας πω , αυτό που σκέφτομαι. Αν ήμουν δημοσιογράφος , δεν θα έπαιρνα μέρος σε μια διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού, στην οποία συντονιστής θα ήταν ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Αλλά αφού ήρθατε, καλώς ήρθατε.

ΌΛΓΑ ΤΡΕΜΗ,ΜΑΡΙΑ ΧΟΥΚΛΗ, ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΛΙΑΤΣΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΙΤΕΡ ,ΣΙΑ ΚΟΣΙΩΝΗ, ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ : Ευχαριστούμε!

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Γνωρίζετε αγαπητοί συνάδελφοι, τη διαδικασία. Θα γίνουν δύο γύροι ερωτήσεων, τις οποίες εγώ ξέρω, αλλά μη ρωτάτε πως το έμαθα. Θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε και μια ή και περισσότερες διευκρινιστικές  ερώτηση επί της απαντήσεως του πρωθυπουργού μας , για να περνάει η ώρα. Χρονόμετρο δεν έχουμε, γιατί δεν μας το δάνεισε η ΕΡΤ. Να πούμε, δυο λόγια στους τηλεθεατές γιατί επιλέχτηκε το στούντιο Μαξίμου αντί των στούντιο στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, στην οδό Ιπποκράτους. Αυτό έγινε, γιατί βαρεθήκαμε να βλέπουμε τα φτωχικά ξύλινα σκηνικά της Αγίας Παρασκευής. Εδώ στο Μαξίμου, σε ένα αρχοντικό περιβάλλον δένει με το μαύρο ταγιέρ dior της κυρίας Τρέμη, το κοστούμι zegna του κυρίου Λιάτσου,  με το χαμόγελο της κυρίας Κοσιώνη, την διακριτική ευγένεια του κυρίου Κωνσταντάτου- Χατζηνικολάου και με τον δούκα της τηλεόρασης Προκόπη Δούκα.

ΌΛΓΑ ΤΡΕΜΗ,ΜΑΡΙΑ ΧΟΥΚΛΗ, ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΛΙΑΤΣΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΙΤΕΡ ,ΣΙΑ ΚΟΣΙΩΝΗ, ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ : Ευχαριστούμε!

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Θα ήθελα επί της διαδικασίας…

ΚΟΣΙΩΝΗ: Είμαι η Σία Κοσιώνη.

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Κυρία Είμαι η Σία Κοσιώνη, μην πετάγεστε, δεν έχουμε αρχίσει ακόμα.

ΚΟΣΙΩΝΗ: Συγνώμη. Είμαι η Σία Κοσιώνη.

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Θα ήθελα επί της διαδικασίας, συνεχίζω, ότι η συνέντευξη δεν θα είναι μονόλογος, όπως λένε διάφορα Μέσα, αλλά θα διακόπτω τον πρωθυπουργό για να μη φαίνεται μονόλογος αλλά διάλογος. Να προσθέσω και παρακαλώ την κυρία Τρέμη να βάλει το καθρεφτάκι μέσα, γιατί την βλέπω, ότι σας επιφυλάσσω μία έκπληξη. Μαζί μου για να με βοηθήσει στη διαδικασία, ο συνάδελφος μου κυβερνητικός εκπρόσωπος και δημοσιογράφος, Μανόλης Καψής.

ΌΛΓΑ ΤΡΕΜΗ,ΜΑΡΙΑ ΧΟΥΚΛΗ, ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΛΙΑΤΣΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΙΤΕΡ ,ΣΙΑ ΚΟΣΙΩΝΗ, ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ : Ααααααααα!

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Παρακαλώ να περάσει ο Μανόλης Καψής.

ΌΛΓΑ ΤΡΕΜΗ,ΜΑΡΙΑ ΧΟΥΚΛΗ, ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΛΙΑΤΣΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΙΤΕΡ ,ΣΙΑ ΚΟΣΙΩΝΗ, ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΔΟΥΚΑΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ : ( Γέλια )

ΚΑΨΗΣ : Καλησπέρα σας

ΚΟΣΙΩΝΗ: Είμαι η Σία Κοσιώνη!

ΚΑΨΗΣ: Είμαι ο Μανόλης Καψής!

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Περνάμε στην πρώτη ερώτηση, στην οποία καλείται να απαντήσει η κυρία Τρέμη

ΤΡΕΜΗ: Όχι, να απαντήσω, να ρωτήσω.

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Με συγχωρείτε, αλλά δεν έχω και την απόλυτη δημοσιογραφική εμπειρία. Το πέρασα για τηλεπαιχνίδι. Ρωτήστε παρακαλώ.

ΤΡΕΜΗ: Κύριε πρωθυπουργέ…

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Μη συνεχίζετε! Να βάλω πρώτα το πιστόλι στο τραπέζι! Το βγάζω από τη μέσα τσέπη του σακακιού μου και  το βάζω στο τραπέζι! Ακίνητοι!

ΤΡΕΜΗ: Θεέ μου!

ΧΟΥΚΛΗ! Ααααααααα!

ΛΙΑΤΣΟΣ: Παναγιά μου!

ΣΡΟΙΤΕΡ: Χριστέ μου!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ: Χατζηνικολάου μου!

ΔΟΥΚΑΣ: Χυτήρη μου!

ΚΟΣΙΩΝΗ: Είμαι η Σία Κοσιώνη!

ΚΑΨΗΣ:38άρι είναι το πιστόλι, κύριε πρωθυπουργέ;;

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Καλέ, μη φοβάστε, ψεύτικο είναι!

ΚΑΨΗΣ: 38άρι όμως, ε;

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Παρακαλώ κύριε, Καψή.. Κυρία Τρέμη, η ερώτησή σας.

ΤΡΕΜΗ: Εν αρχή κύριε πρωθυπουργέ χαιρετίσματα από τους μεγαλομετόχους μας

ΚΑΨΗΣ: ... και από τον κύριο Πρετεντέρη.

ΤΡΕΜΗ: Αυτό Μανόλη, δεν έπρεπε να το πεις. Μας είπε και ξεφτίλες από τον Φλάς το μεσημέρι!

ΚΑΨΗΣ: Δεν καταλαβαίνω..

ΤΡΕΜΗ: Κύριε πρωθυπουργέ. Η ερώτησή μου: Όλοι
λένε, ότι δεν θα πείτε τη λέξη εκλογές απόψε, αλλά θα απειλήσετε με τις εκλογές, θέτοντας ένα δίλημμα. Πείτε τι θα κάνετε τέλος πάντων…

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ : Θα σας το πω ξεκάθαρα κυρία Τρέμη. Είδα ένα γκάλοπ, στο διαδίκτυο σήμερα , στο pamelouketo.blogspot.com.

Το ερώτημα είναι:
Ποια ημερομηνία εκλογών θα ανακοινώσει σήμερα στη διακαναλική ο πρωθυπουργός;
ΣΤΙΣ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ;

ΣΤΙΣ 28 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ;

ΣΤΙΣ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ;

ΣΤΙΣ 25 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ;

ΤΟΥ ΔΝΤ ΑΝΗΜΕΡΑ;

Παρακολούθησα με ενδιαφέρον την ψηφοφορία. Το απόλυτο ποσοστό , έφτανε  το 100%  μέχρι τη στιγμή που ήρθα εδώ, στις 8.10,  δεν μου αφήνει περιθώρια. Προκηρύσσω εκλογές ... στις...
 «ΤΟΥ ΔΝΤ ΑΝΗΜΕΡΑ» Ανακοινώνω και το δίλημμα των εκλογών , που τόσο συζητείται:  Είναι : «  Χρεωκοπία ή χρεωκοπία»

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Μήπως θέλετε να κάνετε επαναληπτική ερώτηση κυρία Τρέμη;

ΤΡΕΜΗ : Όχι βέβαια. Ξεκαθάρισε το τοπίο

ΚΑΨΗΣ: Τι τοπίο Όλγα; Σε αίθουσα είμαστε , μέσα.

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Η κυρία , Είμαι η Σία Κοσιώνη,  να θέσει το ερώτημά της στον πρωθυπουργό.

ΚΟΣΙΩΝΗ: Είμαι η Σία Κοσιώνη!

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Θα σας απαντήσω ευχαρίστως κυρία Κοσιώνη στο ερώτημά σας.

ΚΟΣΙΩΝΗ: Όχι. Είμαι η Σία Κοσιώνη!

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Με συγχωρείτε. Έλεγα λοιπόν, ότι θα σας απαντήσω ευχαρίστως κυρία Είμαι η Σία Κοσιώνη, αν και περίμενα ότι θα με ρωτούσατε για την κλιματική αλλαγή.Θα σας πω για το πρόγραμμα ΅Βοήθεια στο Σπίτι' που δεν με ρωτήσατε. Το πάει για κατάργηση ο Ραγκούσης. Θα εφαρμόσει το πρόγραμμα "  'Βοήθεια στο Μαξίμου". Γενικώς όλο σε βοήθεια είμαστε από τότε που ανεβήκαμε στην κυβέρνηση, βοήθεια Παναγιά, Βοήθα ΔΝΤ, Βοήθα Μega. αυτή είναι η απάντησή μου κυρία Είμαι η Σία Κοσιώνη. Είδατε που έμαθα το πλήρες όνομά σας;

ΚΟΣΙΩΝΗ: Είμαι η Σία Κοσιώνη!

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Ο κ. Προκόπης Δούκας από την κρατική τηλεόραση.

ΔΟΥΚΑΣ: Τι γίνεται κύριε πρωθυπουργέ στη ΝΔ; Σκοτώνονται. Σαμαράς , Μητσοτάκης. Βγάζουν τα μάτια τους.

ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Πιο ήρεμα κύριε Δούκα, της ΕΡΤ... Θα μας πάρουνε χαμπάρι.
ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Ο κ. Αιμίλιος Λιάτσος

ΛΙΑΤΣΟΣ: Κύριε πρωθυπουργέ, όπως θα γνωρίζετε σήμερα το πρωί έγινε χοντρός καβγάς στη εκπομπή Σκορδολιάγκα, μεταξύ των παρουσιαστών και τη Βάνας Μπάρμπα. Όπως αναφέρει το star.gr δεν τους πήγαινε καλά το κλίμα της εκπομπής από το πρωί σήμερα στο Γιώργο και στη Φαίη. Έκαναν το λάθος αφήσουν και τη Βάνα Μπάρμπα να περιμένει αρκετή ώρα προκειμένου να βγει ως καλεσμένη στην εκπομπή τους. Όταν έφτασε η στιγμή να βγει και να μιλήσει η ηθοποιός δεν τους τη χάρισε. Είχε προηγηθεί κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού διαλείμματος χοντρός καυγάς με το ζεύγος. Ο Λιάγκας, με το που ξεκινάει η εκπομπή πήγε να κάνει πως δεν συμβαίνει τίποτα και την καλωσορίζει χαρούμενος-χαρούμενος. Όχι που θα τον άφηνε η Μπάρμπα. «Γιατί δεν λέτε ότι τσακωθήκαμε;»και συνέχισε στρέφοντας τα πυρά της στην Φαίη «Εδώ είναι Mega. Δεν είναι Alter. Και επειδή είναι Mega, θα μας αντιμετωπίζετε σαν να είμαστε τα φυτά σας;» .
Και δεν έμεινε εκεί, τους πέταξε το μικρόφωνο κατάμουτρα και σηκώθηκε και έφυγε. Το ζεύγος, προσπάθησε να τα μπαλώσει λέγοντας ότι η εκπομπή είναι ζωντανή και αληθινή, και τέτοιου είδους γεγονότα μπορούν να συμβούν. Έριξαν την ευθύνη στους συνεργάτες τους που είναι υπεύθυνοι για τον προγραμματισμό των καλεσμένων και εξέφρασαν την εκτίμηση τους προς την ηθοποιό. Η Φαίη πάντως, μια ξινίλα στο πρόσωπο είχε και την σπόντα της στο τέλος την πέταξε «κάποιος δεν ξύπνησε καλά σήμερα το πρωί απ΄ ότι φαίνεται». Εν πάση περιπτώσει με σταματάνε στο δρόμο και με ρωτάνε εσείς κυβερνάτε ή η τρόικα; Και πείτε μας και για τη φτώχειας, γιατί μου κόψαν ρεύμα, κινητό, σταθερό , νερό και επίσης σήμερα μου έκοψαν και τα μαλλιά στο κομμωτήριο, όπως βλέπετε.
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Πολύ star βλέπετε κύριε Λιάτσο. Εν πάση περιπτώσει θα σας απαντήσω. Όπως θα γνωρίζετε κι εσείς, ένας στους 5 Έλληνες είναι φτωχός. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το 21% των Ελλήνων ζουν σε συνθήκες φτώχειας Τα στοιχεία αυτά είναι απολύτως αληθινά. Όμως τα πλήρη στοιχεία δίνουν μια διαφορετική εικόνα. Πως συμβαίνει αυτό; Δείτε τα πλήρη στοιχεία παρακαλώ με πολλή προσοχή αμέσως παρακάτω και το ξανασυζητάμε: Λοιπόν.

1 στους 5 Έλληνες είναι φτωχός

3 στους 4 Έλληνες είναι πάμφτωχοι

1 στους 5 Έλληνες είναι πάμπλουτοι.

Ελπίζω να σας αποστόμωσα κύριε Λιάτσο.

ΚΑΨΗΣ: 38αρι είναι τελικά το πιστόλι κύριε πρωθυπουργέ;¨

ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Ο κ. Λιάτσος και ο κ. Καψής μας έφαγαν όλη την ώρα. Ο κ. Σρόιτερ και ο κ. Κωνσταντάτος να θέσουν σύντομα τα ερωτήματά τους.

ΣΡΟΙΤΕΡ: Γιατί κύριε πρωθυπουργέ, είπατε ότι «οι εκλογές δεν είναι ριάλιτι»; Τόσα καλά ριάλιτι έχει ο ALPHA.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΤΟΣ: Κύριε πρωθυπουργέ, όπως γνωρίζετε, αντικαθιστώ τον κύριο Χατζηνικολάου. Μου έδωσε όμως ένα χαρτάκι με την ερώτησή του, που είναι η εξής: « η ερώτησή μου είναι μια προσφορά της connex@work. Σήμερα στην Αυριανή ο Γιώργος Κουρής γράφει, ότι θα επιδιώξετε μια ηρωική έξοδο. Και μια δεύτερη ερώτηση , προσφορά του becel proctive « Θα πάρουμε την 3η δόση του δανείου; Μια χορηγία της ΜLS. TO GPS, για να μη χάνετε το δρόμο ποτέ ".

ΚΟΣΙΩΝΗ : Είμαι η Σία Κοσιώνη!